»Ker smo v inšpekcijskih nadzorih ugotovili, da družba Kuhinje Domestika iz Ljubljane ne upošteva zakonske obveznosti, povezane z vračilom vseh opravljenih plačil potrošnikom, ki so zaradi zamude z dobavo kuhinje odstopili od pogodbe, smo izdali več upravnih odločb, s katerimi smo družbi naložili izpolnitev te zakonske obveznosti.«
»Potrošnikom svetujemo previdnost pri odločitvi za nakup blaga pri tej družbi, saj obstaja velika verjetnost, da blaga ne bodo prejeli, prav tako bi lahko bilo oteženo vračilo predplačila.«
»V medijih in na medmrežju je mogoče zaslediti, da želijo posamezni izvajalci gradbenih del in obrtniki izkoristiti stisko ljudi, prizadetih v naravnih ali drugih nesrečah, in jim ponujajo izvedbo določene storitve ob plačilu avansa. Te pozneje ne opravijo, prav tako ne vrnejo denarja.«
»Če izvajalec pogodbe ne izpolni, ima tržni inšpektorat pristojnost, da izvajalcu naloži, da potrošniku vrne plačano kupnino zaradi neizpolnitve – seveda če se potrošnik odloči odstopiti od pogodbe.«
»Vedno najprej poiščite in preverite podatke o prodajalcu. Preverite sedež podjetja, telefonsko številko, elektronsko pošto in račun, s katerim poslujejo. Na različnih socialnih omrežjih in spletnih forumih lahko preverite, kakšne izkušnje imajo z dotičnim podjetjem drugi potrošniki.«
»Potrošnikom svetujemo previdnost pri odločitvi za nakup stavbnega pohištva pri zgoraj navedenem podjetju, saj obstaja velika verjetnost, da stavbnega pohištva po plačilu avansa podjetje ne bo dobavilo niti vgradilo, oteženo pa bo tudi vračilo plačanega avansa.«
»Vsako zadrževanje izdelkov v skladišču še ne pomeni kršitve. Če prodajalec izdelka ne oglašuje in ga hkrati zadržuje v skladišču in ta izdelek ni predmet regulacije cen vlade, ne gre za kršitev in tržni inšpektor nima pristojnosti ukrepanja.«
»Vedno več je tujih podjetij, ki se odločajo za prodajo tudi slovenskim potrošnikom, prav tako avtomatski prevajalniki omogočajo hitro jezikovno prilagoditev spletnih strani. V prvi vrsti je tako treba vedno najprej poiskati in tudi preveriti podatke o prodajalcu.«
»Zakon o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami, ki ureja razmerja podjetij do potrošnikov, pa določa, da se izkoriščanje nesrečnega dogodka ali okoliščin, ki zaradi svoje resnosti zmanjšujejo potrošnikovo sposobnost presoje, česar se podjetje zaveda, pa to kljub temu izkoristi, da bi tako vplivalo na potrošnikovo odločitev glede izdelka, šteje za agresivno poslovno prakso, ki je prepovedana, in se lahko kaznuje z globo v višini od 3000 do 40.000 evrov za pravno osebo in od 300 do 2000 evrov za odgovorno osebo pravne osebe.«
»Hkrati opozarjamo tudi na spoštovanje določbe, ki določa, da je podjetje dolžno blago in storitve vsem potrošnikom prodajati pod enakimi pogoji, kar pomeni, da niso dovoljene kakršne koli rezervacije blaga in storitev, pri čemer pa zgolj omejitev nakupa na količine, primerne za gospodinjstvo, sama po sebi ne predstavlja kršitve.«